BigEasy
Privat | Företag

Hyra magasin Stockholm

Det finns många anledningar till varför man kan behöva hyra magasin Stockholm. Vissa av våra kunder är mellan två boenden för en kortare eller längre period i livet och behöver det extra utrymmet istället för att tvingas göra sig av med en större del av ett bohag. Vi har sett mycket, halva kök, mopeder, gräsklippare (såklart tömda på bensin) och hundratals flyttkartonger som magasinerats i väntan att dess ägare ska hitta den perfekta villan eller lägenheten att flytta in i. Andra kunder har möbler som kanske för tillfället är ur tiden, någon soffa från 70-talet, en byrå från Barocken eller ett linneskåp från landet, som ändå är älskade genom generationer vilket blir dessa kunders anledning till att hyra magasin Stockholm. Det finns även kunder som samlar på saker, allt i från frimärken, fotoalbum eller Lego till trädgårdstomtar och antika vaser,  som behöver förvaras på ett tryggt och tillgängligt ställe.

Hyra magasin Stockholm för företag

En annan kundgrupp är små och medelstora företag som behöver en mindre lageryta till sina varor, då är Big Easy Self Storage det självklara alternativet i Stockholmsområdet. Ride with style är ett exempel på ett av de företag som hyr tre stycken förråd hos Big Easy Self Storage där de förvarar sitt lager av cyklar och tillbehör. För att på bästa sätt organisera ytan har bokhyllor ställts in för att kunna sortera bland hjälpar och ringklockor. Även cyklarna står uppradade efter modell och storlek. Även en packningsstation står redo med bubbelplast och tejp för att så snabbt som möjligt kunna paketera och skicka iväg varan till kunden. Alla Big Easys kunder, såväl privatpersoner som företag, har tillgång till sina förråd mellan 05.30-23.00 alla dagar i veckan, alla dagar om året. Med en egen blipp och hög säkerhet med övervakning så kan du tryggt förvara dina egna eller ditt företags tillhörigheter.

Varför Big Easy Self Storage?

Vanliga frågor om vår förvaring

Vi debiterar påbörjade kvartar för godsmottagning. Timpriset är 280 kr (exkl. moms) så en leverans kostar som standard 70 kr (exkl. moms). 

Som standard hinner vi med upp till 2 pallar på 15 minuter. 

Vi aviserar som standard via e-post men är flexibla och kan även t.ex. avisera via sms. 

Aviseringen kostar inget extra utan ingår i priset för godsmottagningen. 

Vi kan ta emot företagsleveranser vardagar 10-17!