Lagerhotell

Kontaktperson på plats

På varje Big Easy Self Storage finns det en dedikerad Store Manager som är ansvarig för både anläggning och kundkontakt. Det gör att du vet vem som är på plats och kan hjälpa dig. 

Många av våra företagskunder är kunder hos oss i flera år och bildar en stark kontakt med våra Store Managers. Förutom att det är trevligt att veta vem det är man pratar med om man besöker sitt lager ofta så förenklar det även när man behöver lite extra hjälp. Vi har hjälp otaliga semestrande småföretagare som glömt att skicka något i förrådet att få iväg den där sista ordern utan att de behövt avbryta sin semester mer än att slå oss en signal. 

Besök eller kontakta oss idag så kan vi diskutera hur vi kan hjälpa dig och ditt företag. 

Varför Big Easy Self Storage?

Vanliga frågor om våra företagstjänster

Vi debiterar påbörjade kvartar för godsmottagning. Timpriset är 280 kr (exkl. moms) så en leverans kostar som standard 70 kr (exkl. moms). 

Som standard hinner vi med upp till 2 pallar på 15 minuter. 

Vi aviserar som standard via e-post men är flexibla och kan även t.ex. avisera via sms. 

Aviseringen kostar inget extra utan ingår i priset för godsmottagningen. 

Vi kan ta emot företagsleveranser vardagar 10-17!

Välkommen till Big Easy Self Storage

Lagerhotell